Jakub Marcin

Master's thesis

Analýza a návrh marketingovej komunikácie turistického miesta – obec Vinné a okolie

Analýza a návrh marketingové komunikace turistického místa - obec Vinné a okolí
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá analýzou aktuálního stavu marketingového mixu, komunikační strategie a jednotlivých aktivit obce Vinné souvísejících s cestovním ruchem. Součástí analýzy je také SWOT analýza a dotazníkové šetření. Jejím hlavním cílen je na základě zjištění navrhnout doporučení pro zlepšení a komunikační strategii obce s konkrétními taktikami, která by byla aplikovatelná okamžitě, tedy …more
Abstract:
This thesis deals with the analysis of the current status of the marketing mix, communication strategy and activities of village Vinné related tourism. SWOT analysis and questionnaire surveys are also part of the analysis. Our main objective is based on the findings to make recommendations for improvement of communication strategy of the village with specific tactics that would be applicable immediately …more
Abstract:
Táto diplomová práca za zaoberá analýzou aktuálneho stavu marketingového mixu, komunikačnej stratégie a jednotlivých aktivít obce Vinné súvisiacimi cestovným ruchom. Súčasťou analýzy je aj SWOT analýza a dotazníkové šetrenie. Jej hlavným cieľom je na základe zistení navrhnúť odporúčania pre zlepšenie a komunikačnú stratégiu obce s konkrétnymi taktikami, ktorá by bola aplikovateľná okamžite, teda od …more
 
 
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 11. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 14. 6. 2016
  • Supervisor: David Říha
  • Reader: Marián Makeľ

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/50817