Anna Marie Solarová

Bakalářská práce

Role sociálních sítí pro značku PROSTĚ ŽIVOT

The role of social networks for the brand PROSTĚ ŽIVOT
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje roli sociálních sítích v marketingové komunikaci vybrané značky. Cílí především na to, jak se sociální sítě dají v marketingu využít a na jejich vliv. Práce v teoretické části řeší klasický marketing, marketing v on-line prostředí a nejpoužívanější sociální sítě dnešní doby. Výstupem práce je návrh využití a změny komunikace na sociálních sítích pro danou značku.
Abstract:
The bachelor thesis deals with the role of social networks in the marketing communication of a selected brand. It mainly focuses on how social networks can be used in marketing and their impact. The work in the theoretical part deals with classic marketing, marketing in the online environment and the most used social networks today. The output of the work is a proposal for the use and change of communication …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Ludmila Navrátilová, Ph.D.
  • Oponent: František Zjevík, DiS.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.