Dopad koronaviru na nízkonákladové letecké společnosti v Evropě – Valeria Beznosova
Valeria Beznosova
Master's thesis
Dopad koronaviru na nízkonákladové letecké společnosti v Evropě
The impact of Covid-19 on airlines in Europe
Abstract:
Tato práce se zabývá dopadem pandemie Covid-19 na letecké společnosti v Evropě v průběhu času. Hlavním cílem práce je zjistit, jakým způsobem tuto pandemii aerolinie zvládají a jaké kroky jsou nuceny udělat pro to, aby byly schopny ustát současnou nejistou dobu. Práce se opírá o řadu studií a je doplněna kvantitativní analýzou pomocí dotazníkového šetření a kvalitativní analýzou pomocí individuálních …moreAbstract:
This thesis investigates impact of the Covid-19 pandemic on airlines in Europe over time. The research objective of this work is to find out how airlines manage this pandemic and what steps they are forced to take in order to be able to withstand the current uncertain times. The thesis is based on a number of several studies and is supplemented by quantitative analysis using a questionnaire survey …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 1. 2022
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/85424
Thesis defence
- Date of defence: 1. 2. 2022
- Supervisor: Lubomír Zelený
- Reader: James Huňak
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/85424
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Analýza marketingové strategie vybrané nízkonákladové letecké společnosti
Michaela Poláčková -
Analýza marketingové komunikace vybrané nízkonákladové letecké společnosti
Tereza Kalincová -
Marketingová strategie a rozvoj nízkonákladové letecké společnosti Ryanair
Marie Soukupová -
Nízkonákladové letecké společnosti na českém trhu
Aneta MUCHOVÁ -
Marketingová strategie nízkonákladové letecké společnosti
Markéta Chaloupková -
Nízkonákladové letecké společnosti a rozvoj letecké dopravy v zemích středovýchodní Evropy: země V4 a případová studie Polska
Tomáš TROJAN -
Analýza nízkonákladových společností v letecké dopravě
Kamila Surová -
Dopady Covid-19 na odvětví letecké dopravy a evropské letecké společnosti.
Filip Janda