Ing. Ivana Tichá

Bakalářská práce

Marketing a propagace ve Family Point Zlín

The Marketing and the Promotion in Family Point Zlín
Anotace:
Tato bakalářská práce pojednává o marketingu a propagaci ve Family Point Zlín. Teoretická část se zabývá současným postavením rodiny, zaměřuje se na vysvětlení pojmů z oblasti marketingu a propagace ve službách a neziskových organizacích a základní charakteristikou marketingového výzkumu, obzvlášť jeho kvalitativní část. Praktická část práce popisuje vznik, funkci, nabídku a význam Family Pointu Zlín …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with the marketing and promotion of the Family Point Zlín. The theoretical part deals with the current status of the family, focuses on explaining the concepts of marketing and promotion services of the non-profit organizations and the basic characteristics of marketing research, particularly its qualitative part. The practical part describes the origin, function, range and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2015
Zveřejnit od: 30. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Tichá, Ivana. Marketing a propagace ve Family Point Zlín. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2015

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 30. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe