Marketing a propagace ve Family Point Zlín – Ing. Ivana Tichá
Ing. Ivana Tichá
Bakalářská práce
Marketing a propagace ve Family Point Zlín
The Marketing and the Promotion in Family Point Zlín
Anotace:
Tato bakalářská práce pojednává o marketingu a propagaci ve Family Point Zlín. Teoretická část se zabývá současným postavením rodiny, zaměřuje se na vysvětlení pojmů z oblasti marketingu a propagace ve službách a neziskových organizacích a základní charakteristikou marketingového výzkumu, obzvlášť jeho kvalitativní část. Praktická část práce popisuje vznik, funkci, nabídku a význam Family Pointu Zlín …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the marketing and promotion of the Family Point Zlín. The theoretical part deals with the current status of the family, focuses on explaining the concepts of marketing and promotion services of the non-profit organizations and the basic characteristics of marketing research, particularly its qualitative part. The practical part describes the origin, function, range and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2015
Zveřejnit od: 30. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Tichá, Ivana. Marketing a propagace ve Family Point Zlín. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Specifika marketingové komunikace v neziskovém sektoru
Pavlína Fantová -
Komunikace problematiky zaměstnanosti zdravotně postižených - projekt marketingové komunikace neziskové organizace občanského sdružení OS Přístav podporující zaměstnanost postižených
Šárka Seifertová -
Online marketingová komunikace neziskové organizace Colliery SRDCEM
Aneta Pindurová -
Marketingová komunikace neziskové organizace
Dominika Carbolová -
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Petra Žáková -
Marketingová komunikace vybraných neziskových organizací
Žaneta Vlasáková -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Barbara Noworytová -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Ščasná Ščasná