Segmentace trhu a analýza chování zákazníka – Bc. Michaela Marčanová
Bc. Michaela Marčanová
Master's thesis
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Market Segmentation and analysis of customer behavior
Abstract:
Diplomová práce se zabývá tématem Segmentace trhu a analýza chování zákazníků. Tato práce segmentaci trhu implementuje na farmaceutický trh. Teoretická část se zabývá popisem a vysvětlením postupů segmentace, výhodami a úrovněmi segmentace. V teoretické části jsou také vysvětleny PESTEL a SWOT analýzy. Jako další část teoretické části zkoumá analýzu nákupního chování zákazníků, jejich rozlišení a proces …moreAbstract:
This thesis deals with the segmentation and analysis of customer behavior. This work market segmentation implements the pharmaceutical market. The theoretical part deals with the description and explanation of procedures segmentation, benefits and levels of segmentation. As another part of the theoretical part of the analysis examines the shopping behavior of customers, their resolution and process …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/eb3pc/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2015
- Supervisor: Ing. Miloslav Vaňák
- Reader: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Max Vagner -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Samuel Trstenský -
Výzkum efektivnosti procesů řízení vztahů se zákazníky v současném konkurenčním prostředí maloobchodních řetězců se značkovou kosmetikou se zaměřením na stabilizaci pozice společnosti
František Řiský -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Valeriya Sementsova -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Milena Osipova -
Řízení vztahu se zákazníky v oblasti realitních služeb
Michaela Kratochvilová -
Řízení vztahu se středně movitými klienty ve vybrané bance
Lucie Sobotková -
Řízení vztahu se zákazníkem ve společnosti ABC
Jana Sošková