Jakub Jíra

Bakalářská práce

Sociální sítě jako marketingový nástroj

Social networks as a marketing tool
Anotace:
Sociální sítě jsou v dnešní době klíčovým prvkem společností ke komunikaci se svými zákazníky. Zároveň mohou sloužit k propagaci, informacím o produktech a službách. Internetový marketing můžeme rozdělit do několika forem, jednou z nejaktuálnějších je využití influencer marketingu v rámci marketingové komunikace, jenž si zakládá na názoru veřejně známé osoby s velkým počtem sledujících na sociálních …více
Abstract:
Social networks are nowadays a key element of companies to communicate with their customers. At the same time, they can be used to promote products, information about products and services. Internet marketing can be divided into several forms, one of the most current is the use of influencer marketing in marketing communications, which is based on the opinion of public acquaintances with a large number …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 9. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 10. 2022
  • Vedoucí: Marcela Zamazalová
  • Oponent: Jan Koudelka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/86611