Sociální sítě jako marketingový nástroj – Jakub Jíra
Jakub Jíra
Bakalářská práce
Sociální sítě jako marketingový nástroj
Social networks as a marketing tool
Anotace:
Sociální sítě jsou v dnešní době klíčovým prvkem společností ke komunikaci se svými zákazníky. Zároveň mohou sloužit k propagaci, informacím o produktech a službách. Internetový marketing můžeme rozdělit do několika forem, jednou z nejaktuálnějších je využití influencer marketingu v rámci marketingové komunikace, jenž si zakládá na názoru veřejně známé osoby s velkým počtem sledujících na sociálních …víceAbstract:
Social networks are nowadays a key element of companies to communicate with their customers. At the same time, they can be used to promote products, information about products and services. Internet marketing can be divided into several forms, one of the most current is the use of influencer marketing in marketing communications, which is based on the opinion of public acquaintances with a large number …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 9. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/86611
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 10. 2022
- Vedoucí: Marcela Zamazalová
- Oponent: Jan Koudelka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/86611
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev