Optimalizace webových stránek fotbalového klubu FC Slovan Liberec jako komunikačního nástroje – Bc. Ondřej ZVOLSKÝ
Bc. Ondřej ZVOLSKÝ
Diplomová práce
Optimalizace webových stránek fotbalového klubu FC Slovan Liberec jako komunikačního nástroje
Football club FC Slovan Liberec webpage communication optimalization
Anotace:
Tato práce se zabývá problematikou tvorby nových webových stránek fotbalového klubu FC Slovan Liberec. V teoretické části jsou shrnuta specifika internetu jako komunikačního média. Je zde uvedena i typologie jeho uživatelů a informace o tom, jak se sdružují do on-line komunit. Následuje souhrn nástrojů, které mohou sloužit právě jako podpora života komunity a jejího vztahu ke značce. V praktické části …víceAbstract:
The thesis deals with creating of a new webpage of a football club FC Slovan Liberec. In the theoretical part, there is a specification of internet as a communication medium. It also contains typology of its user and information on community building. There is also a summary of various community building tools which can be used in brand building, as well. In the practical part, there is an analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2011
Identifikátor:
18438
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Mgr. Peter Štarchoň, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ZVOLSKÝ, Ondřej. \textit{Optimalizace webových stránek fotbalového klubu FC Slovan Liberec jako komunikačního nástroje}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/5ojlsn/.
Jak správně citovat práci
ZVOLSKÝ, Ondřej. Optimalizace webových stránek fotbalového klubu FC Slovan Liberec jako komunikačního nástroje. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 22. 04. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Komunikace a typologie člověka
Lucie Trlifajova -
Typologie spotřebitelů a využití jejich psychologických charakteristik v marketingové praxi
Kamila Frolíková -
Marketingová komunikace mobilních operátorů v ČR z pohledu typologie MBTI
Daniela Řežábková -
Komunikace a typologie člověka
Jana Holíková -
Komunikace a typologie člověka
Barbora Barešová -
Komunikace a typologie člověka
Alena Pitašová -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři
Filip Englich -
Komunikace a typologie člověka
Jakub Bareš