Michaela Tomková

Diplomová práce

Efekty strategie extenze značky, případová studie - pivní průmysl

The Effects of Brand Extension Strategy, Beer Industry Case Study
Anotace:
V dnešní době, především na trhu s rychloobrátkovým spotřebním zbožím, je zapotřebí odlišit produkty od konkurence. Jednou z možných strategií je extenze značky. Hlavním cílem této práce je analyzovat efekty extenze značky s důrazem na pivní průmysl. Teoretická část práce poskytuje přehled primárního a sekundárního výzkumu, který se týká nových trendů a faktorů ovlivňujících úspěch extenze značky. …více
Abstract:
Today there seems to be an increasing number of products similar to one another, especially on the fast-moving consumer goods market. Due to this recent trend, differentiation is necessary for companies to define their brand in relation to its competitors. One of the possibilities is the implementation of the brand extension strategy. The main objective of this master thesis is to investigate and analyze …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 3. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 9. 2016
  • Vedoucí: Martin Machek
  • Oponent: Veronika Hořáková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/52349

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / International Management