Rozvíjení kompetence k řešení problémů v předškolním období prostřednictvím hlavolamů – Pavla Nývltová
Pavla Nývltová
Bakalářská práce
Rozvíjení kompetence k řešení problémů v předškolním období prostřednictvím hlavolamů
Rozvíjení kompetence k řešení problémů v předškolním období prostřednictvím hlavolamů
Anotace:
Ve své práci se věnuji problematice rozvíjení kompetence k řešení problémů u předškolních dětí. V teoretické části práce se zabývám vývojem myšlení dítěte v závislosti na různých faktorech, jakými jsou volba her a hraček, učení a motivace, prostorová představivost, strategie k řešení problémů. U dětí předškolního věku je nejúčinnějším nástrojem k rozvoji kompetence k řešení problémů správná …víceAbstract:
In my work, I described the development of competencies to solve problems in preschool children. The theoretical part deals with the development of thinking in the child depending on various factors such as choice of games and toys, learning and motivation, spatial imagination, problem-solving strategies. For preschool children is the most effective tools to develop skills to solve …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 7. 2010
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB1155
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 8. 2010
- Vedoucí: Jana Cachová
- Oponent: Eva Krejčová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NÝVLTOVÁ, Pavla. \textit{Rozvíjení kompetence k řešení problémů v předškolním období prostřednictvím hlavolamů} Online. Bakalářská práce. Hradec Králové: Univerzita Hradec Králové, UHK, Přírodovědecká fakulta. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/5q82y3/. [cit. 2024-03-28].
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec Králové. ArchivUniverzita Hradec Králové
UHK, Přírodovědecká fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Počáteční vývoj pravolevé a prostorové orientace v předškolním věku
Karolína BÍBOVÁ -
Samostatný pohyb a prostorová orientace dětí se zrakovým postižením v předškolním vzdělávání
Tereza JANDEJSKOVÁ -
Rozvíjení orientace v prostoru u dětí předškolního věku prostřednictvím práce s mapou
Jarmila ZOUHAROVÁ -
Rozvoj prostorové orientace a samostatného pohybu dětí se zrakovým postižením předškolního věku
Eva BEDLÁNOVÁ -
Rozvoj prvků prostorové orientace u dětí v MŠ
Ingrid NAVRÁTILOVÁ -
Prostorová orientace u dětí v mateřské škole
Světlana STOLAŘÍKOVÁ -
Rozvoj orientace v prostoru u předškolního dítěte
Jitka HRUBEŠOVÁ -
Rozvíjení předmatematických představ v předškolním věku ve spojení s pohybem se zaměřením na oblast orientace v prostoru
Eva ROTHOVÁ