Bc. Tykal Tykal, MBA

Diplomová práce

CRM v teorii a praxi

CRM in Theory and Practice
Anotace:
Diplomová práce se zabývá otázkami strategického řízení vztahů se zákazníky v rovině teoretické i praktické pohledem na současný svět moderních technologií. Cílem diplomové práce je na základě zpracování literární rešerše a interpretace zjištěných dat z empirických výzkumů zaměřených na interní a externí stakeholdery vypracovat návrh metodického postupu při nákupu CRM řešení pro organizace veřejné …více
Abstract:
The thesis deals with the issues of strategic customer relationship management in theoretical and practical terms seen through a prism of the contemporary world of modern technologies. The objective of the thesis is to develop a proposal of a methodological procedure for purchasing CRM solutions for public administration organizations based on literature research and interpretation of data from empirical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 5. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2022
  • Vedoucí: PhDr. Martina Švecová, MSc
  • Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní