Malika Muratbekova

Bakalářská práce

Vliv influencerů na sociálních sítích na nákupní chování spotřebitelů

The impact of influencers on social media on consumer’s purchasing behavior
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá zkoumáním vlivu influencerů na sociálních sítích na nákupní chování spotřebitelů a identifikací faktorů ovlivňujících nákupní сhování na doporučení influencera. V teoretické části jsou vymezeny pojmy spojené se spotřebním chováním a influencer marketingem. Praktická část byla založena na analýze primárních a sekundárních dat. Na základě provedených analýz na závěr byly …více
Abstract:
This bachelor's thesis deals with the exploring the impact of influencers on social media on the purchasing behavior of consumers and the identification of factors influencing the purchase behavior based on the influencer's recommendation. In the theoretical part, terms related to consumer behavior and influencer marketing are defined. The practical part was based on the analysis of primary and secondary …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2023
  • Vedoucí: Jan Koudelka
  • Oponent: Daniela Kolouchová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/90036