Management a marketing ruské fotbalové ligy – Mgr. Michal Pospíšil
Mgr. Michal Pospíšil
Bachelor's thesis
Management a marketing ruské fotbalové ligy
Management and Marketing of the Russian Football League
Abstract:
Předmětem bakalářské práce na téma „Management a marketink ruské fotbalové ligy“ je za pomocí literatury a dalších zdrojů analyzovat fungování a plánováni ruské Premier League. V teoretické části jsou popsány a vysvětleny důležité pojmy z oblasti managementu a marketingu, které jsou potřebné k pochopení části praktické.Abstract:
The topic of this bachelor thesis is Management and marketing of the Russian Football League. It’s goal with help of literature and other sources to analyze the operation and planning of the Russian Premier League. The theoretical part describes and explains the important concepts of management and marketing that are needed to understand the practical section.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2013
Identifier:
https://is.muni.cz/th/db3tb/
Thesis defence
- Date of defence: 12. 6. 2013
- Supervisor: Mgr. Oldřich Racek, Ph.D.
- Reader: Mgr. Jan Mach
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studiíMasaryk University
Faculty of Sports StudiesBachelor programme / field:
Physical Education and Sport / Management in Sport
Theses on a related topic
-
Reklama a sponzoring v českém hokejovém prostředí
Denisa Veselá -
Reklama a sponzoring v profesionálních fotbalových klubech v České republice
Ladislav Derych -
International Direct Marketing of the selected company
Florian Kehrer -
Využití PPC reklamy v marketingové kampani pro hudební projekt Pavel Hanus
Matouš Urban