Alžběta Lyková

Bachelor's thesis

Význam nástrojů podpory prodeje v in-store marketingové komunikaci

Importance of Sales Promotion Tools in In-store Marketing Communication
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá nástroji podpory prodeje a jejich vlivem na nákupní rozhodování spotřebitelů. Teoretická část práce definuje pojem podpora prodeje, charakterizuje marketingovou komunikaci a retail a popisuje nákupní chování spotřebitele. Praktická část práce se skládá z analýzy sekundárních šetření studující in-store marketingovou komunikaci a z vlastního primárního šetření. Primární šetření …more
Abstract:
The bachelor thesis deals with sales promotion tools and their influence on consumer purchasing decisions. The theoretical part of the thesis defines the concept of sales promotion, characterizes marketing communication and retail and describes consumer buying behaviour. The practical part of the thesis consists of an analysis of secondary research studying in-store marketing communication and of a …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2023

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Josef Kocourek, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Lyková, Alžběta. Význam nástrojů podpory prodeje v in-store marketingové komunikaci. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe