Řízení vztahů se zákazníky v českých lázních – Iva Jírková
Iva Jírková
Bakalářská práce
Řízení vztahů se zákazníky v českých lázních
Customer Relationship Management in Czech Spa
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2012
- Vedoucí: Ing. Aleš Horčička
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Jírková, Iva. Řízení vztahů se zákazníky v českých lázních. Pardubice, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management podniku: Management malých a středních podniků
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.