Využití formátu krátkých videí v marketingové komunikaci s uchazeči o bakalářské studium v ČR – Veronika Plačková
Veronika Plačková
Bachelor's thesis
Využití formátu krátkých videí v marketingové komunikaci s uchazeči o bakalářské studium v ČR
Utilizing short-form videos in marketing communication with applicants for bachelor's studies in the Czech Republic
Abstract:
Formát krátkých videí otvírá marketérům nové možnosti komunikace, a to zejména s mladými lidmi. Z toho důvodu mohou mít krátká videa velký potenciál pro komunikaci vysokých škol s uchazeči. Bakalářská práce má za cíl zhodnotit stav a možnosti využití formátu krátkých videí na sociálních sítích v marketingové komunikaci vysokých škol cílené na uchazeče o bakalářské studijní programy v České republice …moreAbstract:
The short-form videos present new communication opportunities for marketers, particularly with young audiences, making them potentially effective for universities to engage applicants. The bachelor's thesis aims to assess the current state and utilization possibilities of short-form videos on social media in the marketing communication of universities targeting applicants for bachelor's degree programs …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 5. 2024
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/93488
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2024
- Supervisor: Václav Stříteský
- Reader: Denisa Chudějová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PLAČKOVÁ, Veronika. \textit{Využití formátu krátkých videí v marketingové komunikaci s uchazeči o bakalářské studium v ČR}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2024. Available from: https://theses.cz/id/610vrv/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/93488
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
Integrated Marketing Communication within the Events Industry
Daryna Kosse -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Rebranding and Marketing Communication
Kseniia Pidgorna -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad