Veronika Plačková

Bachelor's thesis

Využití formátu krátkých videí v marketingové komunikaci s uchazeči o bakalářské studium v ČR

Utilizing short-form videos in marketing communication with applicants for bachelor's studies in the Czech Republic
Abstract:
Formát krátkých videí otvírá marketérům nové možnosti komunikace, a to zejména s mladými lidmi. Z toho důvodu mohou mít krátká videa velký potenciál pro komunikaci vysokých škol s uchazeči. Bakalářská práce má za cíl zhodnotit stav a možnosti využití formátu krátkých videí na sociálních sítích v marketingové komunikaci vysokých škol cílené na uchazeče o bakalářské studijní programy v České republice …more
Abstract:
The short-form videos present new communication opportunities for marketers, particularly with young audiences, making them potentially effective for universities to engage applicants. The bachelor's thesis aims to assess the current state and utilization possibilities of short-form videos on social media in the marketing communication of universities targeting applicants for bachelor's degree programs …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 5. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 29. 5. 2024
  • Supervisor: Václav Stříteský
  • Reader: Denisa Chudějová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/93488