Marketingový plán rekreačního střediska Skleníky Spytihněv pro rok 2016 – Bc. Petra Bystroňová
Bc. Petra Bystroňová
Master's thesis
Marketingový plán rekreačního střediska Skleníky Spytihněv pro rok 2016
Marketing Plan of Recreation Center Skleníky Spytihněv for Year 2016
Abstract:
Cílem diplomové práce je vypracování marketingového plánu rekreačního střediska Skleníky Spytihněv pro rok 2016. V první části práce byly zpracovány teoretické poznatky z oblasti marketingového plánování. Ve druhé části práce bylo představeno rekreační středisko Skleníky a analyzováno jeho současné marketingové plánování. Z výsledků situačních analýz STEEP, Porterova modelu, analýzy benchmarkingu a …moreAbstract:
The aim of this thesis is to elaborate marketing plan for a recreational center Skleníky Spytihněv for the year 2016. In the first part of the thesis were processed theoretical knowledge of marketing planning. In the second part of the thesis was presented recreation center Skleníky and analyzed its current marketing planning. The results of the situational analysis STEEP, Porter's model, benchmarking …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2016
Accessible from:: 18. 4. 2016
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Jiří Vaněk, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BYSTROŇOVÁ, Petra. \textit{Marketingový plán rekreačního střediska Skleníky Spytihněv pro rok 2016}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2016. Available from: https://theses.cz/id/65sovk/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Bystroňová, Petra. Marketingový plán rekreačního střediska Skleníky Spytihněv pro rok 2016. Zlín, 2016. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 18. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Management and Marketing, Specialization: Design Management
Theses on a related topic
-
Marketingový plán Střediska environmentálního vzdělávání a osvěty
Dušan GÁŠEK -
Situační analýza jazykové agentury ADAM s.r.o.
Jana Černá -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková -
Situační analýza institucionalizace role peer pracovníka v systému služeb pro uživatele drog.
Markéta ČTVRTEČKOVÁ -
Situační analýza destinace cestovního ruchu
Květoslav Zejdl -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
Situační analýza vybraného podniku
Hana Völflová -
Situační analýza vybraného podniku
Lenka Smrčková