Marketingová komunikace vysokých škol s ekonomickým zaměřením v ČR – Bc. Lenka Krištofová
Bc. Lenka Krištofová
Master's thesis
Marketingová komunikace vysokých škol s ekonomickým zaměřením v ČR
Marketing Communication of Higher Education Institutions with Focus on Economics in the CR
Abstract:
Cílem této diplomové práce je analýza marketingové komunikace vysokých škol v České republice. Uváděná data byla získána formou důkladné analýzy vybraných nástrojů marketingové komunikace, které vysoké školy využívají. Provedenou analýzou byly zjištěny rozdíly ve využití online a offline nástrojů marketingové komunikace. Výsledky této práce umožňují porovnat marketingovou komunikaci soukromých a veřejných …moreAbstract:
The goal of this diploma thesis is the analysis of marketing communication of universities in the Czech Republic. The presented data was obtained through an analysis of the selected tools of marketing communication used by universities. The analysis revealed differences in the use of online and offline tools of marketing communication tools. The results of this thesis allow a compare the marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2017
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/waol5/
Thesis defence
- Date of defence: 1. 6. 2017
- Supervisor: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
- Reader: Mgr. Ing. Miroslav Jurásek, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev