Jana RASZKOVÁ
Bakalářská práce
Archetyp matky v reklamě
The archetype of mother in advertisement
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá zobrazením matky v současné reklamě. Teoretická část se zabývá archetypy, tak jak je chápal a popsal C.G.Jung, archetypy a marketingem, typy reklamy, stereotypy v reklamě. Praktická část práce zkoumá četnost zobrazení postavy matky a jaké produkty matka propaguje v tištěné reklamě, v jakých rolích se vyskytuje postava matky v televizní reklamě, zda je zobrazena pomocí generových …víceAbstract:
The bachelor paper deals with the depiction of mother in contemporary advertisement. The theoretical part employs the archetypes as perceived and described by C.G.Jung, followed by archetypes and marketing, types of advertisement and stereotypes in advertisement. The practical part of the paper investigates the frequency of mother character depiction and what products are promoted by mother in printed …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 9. 2011
Identifikátor:
22389
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Zdeněk Křížek
Citační záznam
Jak správně citovat práci
RASZKOVÁ, Jana. Archetyp matky v reklamě. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 15. 09. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Vedení lidí a genderové stereotypy
Veronika Kočová -
Genderové role a stereotypy ve Vesnickém románu Karoliny Světlé
Anna Bělohoubková -
Genderové stereotypy v předškolním věku: mapování a experimentální ovlivnění
Jana Pinkasová -
Genderové stereotypy napříč firemní strukturou ve vybrané organizaci
Barbora Košábková -
Výchova dítěte v homoparentální rodině a genderové stereotypy z pohledu lesbických matek v kontextu společnosti
Pavla Kremserová -
Ženy překračující genderové stereotypy (Soubor publicistických textů pro přílohu Pro ženy v Jihlavských listech)
Iveta Škodová -
Ona a on: Genderové stereotypy ve výtvarném projevu u teenagerů.
Kateřina Hadravová -
Nákupní stereotypy české populace
Mikhail Puzankov