Bc. Andrea Šťastná

Diplomová práce

Využití marketingového výzkumu pro efektivní nastavení nástrojů marketingové komunikace

Use of Marketing Research for Effective Marketing Communication Tools Set
Anotace:
Diplomová práce je na téma „Využití marketingového výzkumu pro efektivní nastavení marketingové komunikace“. V teoretické části jsem se zabývala pojmem a nástroji marketingové komunikace. Další část práce je zaměřena především na vysvětlení pojmu sociální kampaň. Poté jsem se věnovala pojmu marketingový výzkum a jeho roli v marketingovém informačním systému a marketingové strategii. V praktické části …více
Abstract:
Thesis is on the topic „Use of marketing research for effective marketing communication tools set“. In the theoretical part I deal with a concept and tools of marketing communication. Another part of the work is focused on the notion of social campaign. Then I focused on the concept of marketing research and its role in the marketing information system and marketing strategy. In the practical part …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2013
  • Vedoucí: PhDr. Iva Petrová
  • Oponent: prof. Ing. František Zich, DrSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní