Simona Sochorová

Bakalářská práce

E-mail marketing

Email marketing
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na problematiku tvorby e-mail marketingové kampaně. V teoretické části je obecně popsán internetový marketing jako celek včetně popisu zásad pro úspěšnou tvorbu marketingové kampaně. Dále se v této práci nachází popis tvorby e mail marketingové kampaně. Teoreticky je vymezeno budování databáze, jsou popsány různé druhy kampaní, typy e-mailů, legislativní omezení v …více
Abstract:
This bachelor thesis focuses on the issue of creating an e-mail marketing campaign. The theoretical part generally describes internet marketing, including a description of the principles for successful creation of a marketing campaign. Furthermore, in this thesis is a description of creating an e-mail marketing campaign. Theoretically, the construction of the database is defined, various types of campaigns …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 5. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Renáta Bílková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Sochorová, Simona. E-mail marketing. Pardubice, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní

Univerzita Pardubice

Fakulta ekonomicko-správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management podniku: Management malých a středních podniků