Bc. Klára BÁRTOVÁ

Bakalářská práce

Coca-cola-historie současnost

The Coca-cola company : the past and the present
Anotace:
V bakalářské práci na téma {\clqq}Coca-cola {--} historie a současnost`` je řešena celková image společnosti Coca-cola, její televizní a tištěné reklamy, způsob, jakým se snaží oslovovat své zákazníky a komunikovat s nimi a jak jsou vnímány jednotlivé výrobky této společnosti. Úkolem je zmapovat vývoj toho, jak se společnost prezentovala v průběhu let, jak se přizpůsobovala době a jak oslovovala jednotlivé …více
Abstract:
In this bachelor thesis on the topic "Coca-Cola - Past and Present" is solved by the overall image of Coca-Cola, its television and print ads, how they are trying to reach their custo-mers and to communicate with them how the individual products of this company are per-ceveived by their customers. The task is to monitor the evolution of how the company has presented over the years as a time to adapt …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2010
Identifikátor: 13599

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 5. 2010
  • Vedoucí: prof. PhDr. Pavel Horňák, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

BÁRTOVÁ, Klára. Coca-cola-historie současnost. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe