Bc. Denisa Říhová
Bakalářská práce
Internetová komunikace
Internet Communication
Anotace:
Hlavním tématem mé bakalářské práce je charakterizovat internet, který je v dnešní době hlavním komunikačním nástrojem. Ráda bych poukázala na úpadek mezilidské komunikace. V první řadě se budu snažit popsat, jak se internet vyvíjel, závislost na internetu, dětskou závislost na internetu, kriminalitu přes internet a úpadek mezilidské komunikace a knih. Cílem mé práce bude zjistit, jak lidé vnímají …víceAbstract:
The main theme of my thesis is to characterize the Internet, which is today the main communication tool. I would like to point out the decline of interpersonal communication. First of all, I will try to describe how the Internet has evolved, Internet addiction, child Internet addiction, crime via the Internet and the decline of interpersonal communication and books. The aim of my work is to see how …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/wkn4s/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2013
- Vedoucí: PhDr. Luděk Vajner
- Oponent: PhDr. Marek Matějka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
The application of Narrative transportation in hard luxury business marketing (online marketing) on the potential customer in the Czech Republic.
Richard Kapusta -
The Impact of Digital Marketing on Consumer Behavior in the Modern World
Ariyo Simeon Adebayo -
The influence of the Octavia follow-up marketing campaign on the EU5 markets sales
Roman Parkhomenko -
Intellectual Property Rights Protection Effect on the Marketing Activities of the International Companies in the United Kingdom.
Anelya Barzhukova -
New types of media and its influence on the marketing Campaign
Alonso Jan Hilgert Dongo Soria -
The Impact of Sensory Marketing on Consumer Behaviour
Annaliya Peter -
The influence of marketing stimuli on consumer (purchasing) behaviour in times of COVID-19. A comparative study on personality types and the context of subcultures.
Robin Dekker -
The effects of sustainable marketing on customers to consider environmentally conscious product in fashion industry
Selin Senyuva