Ing. Roman Mičulka
Master's thesis
Strategická analýza podniku
Strategic Analysis of the Enterprise
Abstract:
Předmětem diplomové práce „Strategická analýza podniku“ je provedení komplexní strategické analýzy podniku a návrh vhodné strategie pro jeho budoucí rozvoj. Teoretická část práce je věnována vymezení problematiky strategického řízení, strategické analýzy a souvisejících metod. Praktická část zahrnuje představení zkoumaného podniku, po kterém následuje analýza zaměřená na jeho vnější i vnitřní prostředí …moreAbstract:
The main purpose of the diploma thesis “Strategic Analysis of the Enterprise” is to conduct a comprehensive strategic analysis of the company and propose a suitable strategy for its future development. The theoretical part of the thesis defines the concept of strategic management, strategic analysis and relevant methods. The practical part includes a description of selected company, followed by the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 5. 2016
Identifier:
https://is.muni.cz/th/ukju0/
Thesis defence
- Date of defence: 20. 6. 2016
- Supervisor: Ing. Peter Marinič, Ph.D.
- Reader: Ing. Petr Mikuš, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economy and Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Establishing a start-up - Dang's Pyjamas
Hien Dang Thi Thu -
Analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě BANNER s.r.o.
Michaela Chmelová -
Strategická analýza podniku, Racio, s.r.o. Břeclav
Jan Darmovzal -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
Model zákaznické segmentace vybraného podniku na trzích B2B
Martina Horáčková -
Business model
Hynek Bačík