using System; using System.Collections.Generic; using System.ComponentModel; using System.Data; using System.Drawing; using System.Linq; using System.Text; using System.Windows.Forms; namespace CryptanalysisGUI { public partial class Window : Form { private void encryptTextBox_MouseHover(object sender, EventArgs e) { Status = "Sem vložte text, který chcete prolomit"; } private void autoChooseCipher_MouseHover(object sender, EventArgs e) { Status = "Zatrhněte, pokud chcete nechat aplikaci, aby sama zvolila šifru, kterou byl text zašifrován"; } private void ResetStatus() { Status = string.Empty; } private void encryptTextBox_MouseLeave(object sender, EventArgs e) { ResetStatus(); } private void autoChooseCipher_MouseLeave(object sender, EventArgs e) { ResetStatus(); } private void languages_MouseHover(object sender, EventArgs e) { Status = "Jazyk, kterým byl původně šifrový text zašifrován"; } private void languages_MouseLeave(object sender, EventArgs e) { ResetStatus(); } private void crackCiphers_MouseHover(object sender, EventArgs e) { Status = "Šifra, kterou byl šifrový text zašifrovaný"; } private void crackCiphers_MouseLeave(object sender, EventArgs e) { ResetStatus(); } private void crackAlgs_MouseHover(object sender, EventArgs e) { Status = "Různé algoritmy na prolomení textu. Výchozí je ten nejúspěšnější."; } private void crackAlgs_MouseLeave(object sender, EventArgs e) { ResetStatus(); } private void crackButton_MouseHover(object sender, EventArgs e) { Status = "Pokusí se prolomit šifru a získat původní otevřený text"; } private void crackButton_MouseLeave(object sender, EventArgs e) { ResetStatus(); } private void crackTextBox_MouseHover(object sender, EventArgs e) { Status = "Původní otevřený text"; } private void crackTextBox_MouseLeave(object sender, EventArgs e) { ResetStatus(); } private void textBox1_MouseHover(object sender, EventArgs e) { Status = "Klíč, pomocí kterého byl text zašifrován"; } private void textBox1_MouseLeave(object sender, EventArgs e) { ResetStatus(); } private void cipherResultBox_MouseHover(object sender, EventArgs e) { Status = "Šifra, kterou byl text zašifrován"; } private void cipherResultBox_MouseLeave(object sender, EventArgs e) { ResetStatus(); } private void randomKey_MouseHover(object sender, EventArgs e) { Status = "Vygeneruje náhodný a pro danou šifru validní klíč"; } private void randomKey_MouseLeave(object sender, EventArgs e) { ResetStatus(); } private void keepSpacesBox_MouseHover(object sender, EventArgs e) { Status = "Zatrhněte, pokud chcete v šifrovém textu ponechat mezery mezi slovy."; } private void keepSpacesBox_MouseLeave(object sender, EventArgs e) { ResetStatus(); } private void inputTextBox_MouseHover(object sender, EventArgs e) { Status = "Sem vložte text, který chcete zašifrovat nebo dešifrovat"; } private void inputTextBox_MouseLeave(object sender, EventArgs e) { ResetStatus(); } private void encryptButton_MouseHover(object sender, EventArgs e) { Status = "Zašifruje vložený text podle zvolené šifry a zvoleného klíče"; } private void encryptButton_MouseLeave(object sender, EventArgs e) { ResetStatus(); } private void decryptButton_MouseHover(object sender, EventArgs e) { Status = "Dešifruje vložený text podle zvolené šifry a zvoleného klíče"; } private void decryptButton_MouseLeave(object sender, EventArgs e) { ResetStatus(); } private void keyTextBox_Leave(object sender, EventArgs e) { statusLock = false; ResetStatus(); } } }