Lukáš Heřmánek

Bakalářská práce

Business Strategy of the Travel Agency

Podniková strategie cestovní kanceláře
Anotace:
Cílem této práce je vypracovat strategickou analýzu společnosti British Studies Agency, s.r.o s důrazem na zlepšení jejího současného stavu a navrhnout podnikovou strategii, který by měla přinést budoucí růst. V teoretické části bude zmíněna základní terminologie a následně použita v praktické části. Dále tam nalezneme už již zmiňovanou strategii, kde PEST a Five Forces Model budou použity jako součást …více
Abstract:
The aim of this work is to carry out strategic analysis of the company British Studies Agency, s.r.o with emphasis put on improvement of its current state and advise the possible strategies for future growth. In the theoretical part basic terms of the strategic analysis will be mentioned and then used in the practical part. It is focused on actual strategy of the travel agency British Studies, where …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 2. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2016
  • Vedoucí: Ladislav Tyll
  • Oponent: Karel Pernica

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/54200

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Corporate Finance and Management