Martin KOŇAŘÍK

Bachelor's thesis

An Innovation in the Marketing Communications Strategy for the Brand 34R BMX

An Innovation in the Marketing Communications Strategy for the Brand 34R BMX
Abstract:
This bachelor thesis deals with a marketing communications strategy of the brand 34R BMX and its outcome will be a suggestion how to improve the marketing communications. In the theoretical part, the basic terms and the concept of this topic are explained. The practical part describes the current marketing communications strategy used by the 34R BMX and is analyzed in terms of particular promotional …more
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikační strategií značky 34R BMX Company, jejíž výstupem bude návrh inovace marketingové komunikace. V teoretické části je vytvořena teoretická základna k tématu. Praktická část popisuje současnou marketingovou komunikační strategii značky, která je následně analyzována dle jednotlivých propagačních kanálů a sociálních sítí na internetu, které značka …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2013
Accessible from:: 2. 5. 2013

Thesis defence

  • Supervisor: doc. Ing. Miloslava Chovancová, CSc.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

KOŇAŘÍK, Martin. An Innovation in the Marketing Communications Strategy for the Brand 34R BMX. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2013

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 2. 5. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe