Řízení emailové komunikace v organizaci – Petr Januška
Petr Januška
Bakalářská práce
Řízení emailové komunikace v organizaci
Management of email communication in an organization
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá tvorbou standardizované formy pro interní emailovou komunikaci v podniku. V teoretické části se věnuje interní komunikaci obecně, jejím formám, možnostem zpětné vazby a efektivitou. V praktické části se zaměří na analýzu emailové komunikace na vysoké škole mezi studenty a vyučujícím a na následný návrh standardizované formy pro komunikaci.Abstract:
bachelor thesis deals with the creation of a standardized form for internal business communications by e-mail. The theoretical part is devoted to internal communication in general, its form, feedback capability and efficiency. In the practical part will focus on the analysis of email communication between college students and the teachers, and the subsequent desing a standardized form for communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 3. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2015
- Vedoucí: PhDr. Dana BERNARDOVÁ, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Januška, Petr. Řízení emailové komunikace v organizaci. Olomouc, 2015. bakalářská práce (Bc.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola OlomoucMoravská vysoká škola Olomouc
Moravská vysoká škola OlomoucBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Data flow analysis of email records in the cloud
Hana Kaspříková -
Email based recurrent reminder system
Daniel Jurča -
User management of multiple email accounts via forwarding and password recovery options
Mária Michalíková -
Outlook add-on for intelligent email classification
Patrik Křemeček -
Email marketing jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Kristina Tarkina -
Email marketing jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Petr Jurkulák -
Návrh strategie email marketingu pro e-shop s módními doplňky
Zuzana Plesníková -
Developing an Email Classification algorithm.
Ali Khalil
Název
Vložil
Vloženo
Práva