Bc. Nikola Najmanová

Diplomová práce

Role marketingového výzkumu v plánování a realizaci marketingové komunikace

The task of marketing research in planning and realization of marketing communication
Anotace:
Marketingový výzkum je důležitou součástí marketingového rozhodování. Poskytuje informace, které by jinak marketingový manažeři nezískali. Je mnoho druhů výzkumu, stejně jako je mnoho druhů otázek na které můžeme získat odpověď pomocí výzkumu. Ve své práci porovnávám výsledky výzkumů za 4 roky a marketingová rozhodnutí provedená na jejich základě. Každé rozhodnutí se odráží ve výsledcích výzkumu v …více
Abstract:
Marketing research is very important for marketing decision making. It allows marketing managers to gather information, which would be otherwise very difficult to acquire. There are many kinds of research as well as a many kinds of questions which can be answered throught market research. In my thesis I am comparing results of marketing research performed in previous 4 years and the marketing decisions …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2013
  • Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
  • Oponent: Ing. Miloslav Šašek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace

Práce na příbuzné téma

Všechny práce