Bc. Jiří Brňák

Diplomová práce

Marketingová komunikace dopravní společnosti

Marketing communication of a transport company
Anotace:
Diplomová práce cílí prostřednictvím teoretických východisek a provedených analýz na zhodnocením současné marketingové komunikace na B2B a B2C trhu společnosti Městský dopravní podnik Opava, a.s. Pro trh B2C navrhuje optimální styl marketingové komunikace zejména tak, aby cílila na správný segment zákazníků. V rámci trhu B2B pak takový styl marketingové komunikace, který bude adekvátní k povaze nabízených …více
Abstract:
The thesis aims through theoretical background and performed analyses to evaluate the current marketing communication on the B2B and B2C market of the company Městský dopravní podnik Opava, a.s. It suggests an optimal style of marketing communication for the B2C market, especially in order to target the right segment of customers. Within the B2B market, such a style of marketing communication that …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2021
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/a26ub/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2021
  • Vedoucí: Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management