Monika ZAJÍCOVÁ
Bakalářská práce
Zkratky v databázi NEOMAT
Abbreviations in the NEOMAT database
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu zkratek v databázi neologismů Neomat. Práce obsahuje teoretickou část, která umožňuje porozumět některým obecným definicím, vývoji zkratek a jejich typologii. V praktické části se nachází samotný rozbor zkratek z databáze Neomat. Výsledky této analýzy jsou přiloženy v tabulkách a dále rozvedeny písemně v několika podkapitolách praktické části. Celkem bylo …víceAbstract:
This thesis focuses on the analysis of abbreviations in the database of neologisms Neomat. Work includes a theoretical part that allows to understand some general definitions, abbreviations and develop their typology. In the practical part there is the analysis of the abbreviations in database NEOMAT. The results of this analysis are included in the tables and further elaborated in subchapters of the …víceKlíčová slova
Zkratka značka databáze typologie terminologie historie zkratek rozvoj zkratek korpus.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 6. 2015
Zveřejnit od: 12. 6. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 8. 2015
- Vedoucí: doc. PhDr. Eva Jandová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ZAJÍCOVÁ, Monika. Zkratky v databázi NEOMAT. Ostrava, 2015. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 12.6.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 12. 6. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Český jazyk a literatura - Španělský jazyk a literatura
Práce na příbuzné téma
-
Historie experimentů založených na mžikové prezentaci podnětů
Jan Nejezchleb -
Globální značka a její vliv na chování spotřebitele
Anastasiia Kalchenko -
Značka a její působení na zákazníka
Lucie Havlíková -
James Abbott McNeill Whistler jako umělecká značka
Martina Svobodová -
Značka Regionální potravina a její význam pro regionální rozvoj
Aneta Szulló -
Kultúra ako značka. Potenciál využitia franchisového modelu v kultúrnych inštitúciách
Lenka Kavuľová -
Biokonjugáty nanočástic pruské modři jako značka pro imunostanovení
Květa Mertová -
Privátní značka jako nástroj komunikace obchodu
Klára Surmová