Očekávání rodičů od učitelek v mateřské škole – Petra Šustková
Petra Šustková
Bakalářská práce
Očekávání rodičů od učitelek v mateřské škole
Expectation of parents from Pre-school Teachers
Anotace:
V práci nejprve položíme teoretické poznatky o učitelce mateřské školy a spolupráci s rodiči, na které budeme navazovat v praktické části. Výzkum se zaměřuje na očekávání rodičů od učitelek v mateřské škole a byl realizován pomocí interview s rodiči. Rodiče popsali svá očekávání ohledně vzájemné komunikace, vztahu s učitelkou, vztahu učitelky a dítěte. Domníváme se, že zjištěná data se budou zabývat …víceAbstract:
At first we will lay the theoretical knowledge foundations of nursery school teachers and the cooperation with parents, in which we will continue in the practical part. The research focuses on the expectations of parents from teachers in nursery schools and was realized by means of interviews with parents. The parents have described their expectations of mutual communication, the relationship with …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Eva Mrázková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Šustková, Petra. Očekávání rodičů od učitelek v mateřské škole. Zlín, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Profesní kompetence učitele informatiky na gymnáziu
Jaromír BASLER -
Profesní kompetence učitele 1. ročníku ve vztahu k adaptaci žáka na školní prostředí
Markéta SKOUPILOVÁ -
Profesní kompetence učitele v MŠ pro zvládání projevů poruch afektů u dětí
Dominika PELEŠKOVÁ -
Profesní kompetence učitele MŠ se zaměřením na výtvarnou výchovu
Jana VONDRÁČKOVÁ -
Kompetence učitelů anglického jazyka na středních odborných školách
Jitka Davies -
Pohled učitelů a budoucích učitelů přírodopisu na profesní kompetence učitele v kontextu přípravy na budoucí povolání
Hana KOSTRŮNKOVÁ -
Rozvoj profesních kompetencí učitele NŠ v Karlovarském kraji se zaměřením na rozvoj diagnostické kompetence
Miluše HORNÁKOVÁ -
Kompetence učitele SŠ v Plzeňském kraji se zaměřením na diagnostickou kompetenci
Olga VOLFOVÁ NAXEROVÁ