Cesty a nástroje utváření pozitivní image firmy T-Mobile a.s. Česká republika – Alena Medková
Alena Medková
Diplomová práce
Cesty a nástroje utváření pozitivní image firmy T-Mobile a.s. Česká republika
Nástroje utváření pozitivní image firmy T-Mobile Česká republika a.s.
Anotace:
Obsahem této práce je zaměření na pojem firemní image a jeho analýza u vybrané společnosti, kterou je v tomto případě společnost T-Mobile Česká republika a.s. Analýza image společnosti vychází nejprve z analýzy její identity a prvků, ze kterých se firemní identita skládá a následně ze zjištění image vnímané zaměstnanci společnosti a spotřebiteli na českém trhu prostřednictvím dotazníků. Zároveň je …víceAbstract:
The content of this work is to focus on the concept of corporate image and its analysis of the selected company, which is in this case T-Mobile Czech Republic a.s. Analysis of the company's image comes from the first analysis of its identity and elements of corporate identity, which consists of finding and subsequently image perceived by employees and consumers in the Czech market through questionnaires …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 2. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/38827
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 9. 2013
- Vedoucí: Ivan Nový
- Oponent: Emilie Franková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/38827
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Motivace generace X a Y ve firmě ADP Česká republika, a. s.
Adam Karas -
Ocenění společnosti BENU Česká republika a.s.
David Martinec -
Matematický model proudění podzemní vody a transportu kontaminantů skupin NEL a BTEX v areálu Innogy Česká republika a.s., Karlovy Vary
Maria Mursaikova -
Řízení produktových inovací ve společnosti Albi Česká republika a.s.
David Rozsíval -
Hodnocení image firmy Heineken Česká republika a.s.
Jiří Krov -
Zhodnocení efektivnosti a výkonnosti České spořitelny, a.s. a Slovenskej sporiteľne, a.s.
Jakub Valušek -
Genderová diverzita a podniková kultura v podnicích Rako, a.s. a Brano group, a.s.
Monika Malá -
Řízení obchodu a motivace zaměstnanců ve společnosti T-Mobile Czech Republic, a.s.
Dana Boteová