Ing. Miroslava Bušková

Bakalářská práce

Využití guerilla marketingu v propagaci malých a středních podniků

Use of guerilla marketing in propagation small and middle companies
Anotace:
Bakalářská práce v úvodu seznamuje čtenáře se základními termíny z marketingu, jako je marketingový mix či segmentace. Dále se blíže zaměřuje na guerilla marketing, jehož vymezení je klíčovým cílem pro existenci celé práce. Na základě tohoto teoretického základu bude provedeno srovnání jednotlivých metod využívaných v marketingové praxi a následně definovány jejich výhody a nevýhody. Obě tyto metody …více
Abstract:
In the introduction, the bachelor thesis familiarizes the readers with basic marketing terms such as marketing mix or segmentation. Then it focuses on guerilla marketing, determination of which is the key aim for existence of the thesis. On such theoretical basis, individual methods used in marketing practice will be compared and subsequently their advantages and disadvantages will be defined. Both …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 8. 2013
  • Vedoucí: Mgr. Evžen Staněk
  • Oponent: PhDr. Marek Matějka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní