Aplikace marketingového výzkumu ve firmě – Bc. Jana Majerová
Bc. Jana Majerová
Bakalářská práce
Aplikace marketingového výzkumu ve firmě
The application of marketing research in the company
Anotace:
Bakalářská práce s názvem „Aplikace marketingového výzkumu ve firmě“ se zabývá marketingovým výzkumem a jeho problematikou. Vlastní průběh práce se dělí na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se nejprve zabývá objasněním základních pojmů souvisejících s problematikou průzkumu trhu, poté samotným marketingovým výzkumem. V úvodu praktické části je představen podnikatelský subjekt. Následně …víceAbstract:
Bachelor work called “The Application of marketing research in company” focuses on marketing research and his issues. She emphasizes importance of research in enterprise. The actual course work is divided into theoretical and practical part. The theoretical part explains the basic concepts and a marketing research. In the beginning of practical part is introduced company. Next is described research …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/wsj0y/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2012
- Vedoucí: Ing. Alena Pilná
- Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová analýza tržního prostředí
Michaela Macháčová -
The new role of market research (qualitative and quantitative) in digital environment and its role in developing efficient Internet marketing
Katarína Marešová -
Marketing environment analysis in chosen hotel
Valeriya Nasypova -
The new role of market research (qualitative and quantitative) in digital environment and its role in developing efficient Internet marketing
Jakub Kučera -
Marketing communication models and surveillance economy
Bogdan Santovac -
Qualitative research in selected social groups
Gunel Gahramanova -
Upíří deníky: Výzkum fanouškovské základny
Šanderová Šanderová -
Using IBM Cloud serivces to support qualitative research
Egzon Korenica