Bc. Jana Majerová

Bakalářská práce

Aplikace marketingového výzkumu ve firmě

The application of marketing research in the company
Anotace:
Bakalářská práce s názvem „Aplikace marketingového výzkumu ve firmě“ se zabývá marketingovým výzkumem a jeho problematikou. Vlastní průběh práce se dělí na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se nejprve zabývá objasněním základních pojmů souvisejících s problematikou průzkumu trhu, poté samotným marketingovým výzkumem. V úvodu praktické části je představen podnikatelský subjekt. Následně …více
Abstract:
Bachelor work called “The Application of marketing research in company” focuses on marketing research and his issues. She emphasizes importance of research in enterprise. The actual course work is divided into theoretical and practical part. The theoretical part explains the basic concepts and a marketing research. In the beginning of practical part is introduced company. Next is described research …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2012
  • Vedoucí: Ing. Alena Pilná
  • Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní