Marketingový výzkum spokojenosti zákazníka společnosti Peek & Cloppenburg s jejími internetovými stránkami a návrh na jejich zlepšení – Kristýna Stehnová
Kristýna Stehnová
Diplomová práce
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníka společnosti Peek & Cloppenburg s jejími internetovými stránkami a návrh na jejich zlepšení
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 1. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
STEHNOVÁ, Kristýna. \textit{Marketingový výzkum spokojenosti zákazníka společnosti Peek \&{} Cloppenburg s~jejími internetovými stránkami a návrh na jejich zlepšení}. Online. Diplomová práce. Brno: Vysoké učení technické v Brně. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/7ruhvm/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Vysoké učení technické v Brně
Magisterský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Skopal, M.
18. 12. 2021