Bc. Kateřina Fantová

Master's thesis

Uplatnění progresivních forem marketingové komunikace jako zdroj zvyšování povědomí o značce

Applying progressive forms of marketing communication as a source of increasing brand awareness
Abstract:
Cílem diplomové práce je analyzovat uplatnění progresivních forem marketingové komunikace pro propagaci vybrané značky a prostřednictvím marketingového průzkumu zjistit její vnímání ze strany českých spotřebitelů. Na základě výsledků analýzy a marketingového průzkumu budou navržena doporučení pro efektivnější uplatnění progresivních forem marketingové komunikace jako zdroj zvyšování povědomí o vybrané …more
Abstract:
The aim of the thesis is to analyse the application of progressive forms of marketing communication for the promotion of a selected brand and to determine its perception by Czech consumers through a marketing survey. Based on the results of the analysis and the marketing survey, recommendations for more effective application of progressive forms of marketing communication as a source of increasing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 23. 5. 2023
  • Supervisor: doc. Ing. Margaréta Nadányiová, Ph.D.
  • Reader: Ing. Alena Šafrová Drášilová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.