Identifikační procesy v přípravě na školní matematiku – Bc. Věra ZAGOROVÁ
Bc. Věra ZAGOROVÁ
Diplomová práce
Identifikační procesy v přípravě na školní matematiku
Identification processes in school mathematics preparation
Anotace:
Tato diplomová práce pojednává o rozvoji identifikačních procesů ovlivňujících přípravu na školní matematiku. Rozvoj probíhá prostřednictvím aktivit zaměřených na strom třídění. Diplomová práce je rozdělena do tří částí. V teoretické části se zabývám vymezením pojmů a vztahů potřebných pro třídění. Dále zde uvádím vývoj dítěte v předškolním i mladším školním věku v kontextu předmatematické a matematické …víceAbstract:
This thesis deals with the development of identification processes influencing preparation for school mathematics. Development takes place through activities aimed at sorting trees. The thesis is divided into three parts. The theoretical part deals with defining the concepts and relationships needed for sorting. Then I present the child's development in the preschool and early school age in the context …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 6. 2014
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Šárka Pěchoučková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ZAGOROVÁ, Věra. Identifikační procesy v přípravě na školní matematiku. Plzeň, 2014. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Heuristické strategie - speciálně strategie vložení pomocného prvku, strategie invariantu a strategie vypuštění podmínky
Lenka REHÁKOVÁ -
Strategie motivace žáků ve výuce matematiky
Kristýna Martincová -
Heuristické strategie při řešení úloh z matematiky na 1. stupni ZŠ
Veronika SCHEICHENOSTOVÁ -
Obecné strategie řešení úloh ve školské matematice
Kateřina KUČEROVÁ -
Strategie zobecňování v matematice (Některá zobecnění Pythagorovy věty)
Monika PROKOPOVÁ -
Vliv metody CLIL na výsledky žáků a strategie při řešení slovních úloh ve výuce matematiky na základní škole
Olga KOMÍNKOVÁ -
Přístupová - postojová a dialogická strategie ve vyučování matematiky
Lucie ŠTĚPÁNOVÁ -
Ukázky použití heuristických strategií v matematice
Kateřina KOPÁČOVÁ