Bc. Monika PEŠOUTOVÁ

Bachelor's thesis

Analýza vývoje sales promotion v České republice po roce 1989

Analyse of sales promotion in the Czech Republic after a year 1989
Abstract:
Ambicí bakalářské práce je pomocí dostupných literárních zdrojů, odborných článků a průzkumů zanalyzovat vývoj sales promotion v České republice od roku 1989. Teoretická část mapuje vývoj a představuje obor, jeho cíle a nástroje. Praktická část je věnována ně-kterým nejpoužívanějším nástrojům sales promotion z pohledu zadavatele, agentury i z pohledu maloobchodu. Posledním bodem práce je výhled {- …more
Abstract:
An ambition of this work is to analyse an evolution of sales promotion in the Czech republic from 1989 by accessible literary cources, professional articles and researches. Teo-retical part charts the evolution and presents the section, its goals and tools. Practical part is dedicated to some of the most widely used tools of the sales promotion from the viewpoint of client, agency and retail. The last …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2009
Accessible from:: 11. 5. 2009
Identifier: 10681

Thesis defence

  • Date of defence: 27. 5. 2009
  • Supervisor: Mgr. Pavla Kotyzová

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

PEŠOUTOVÁ, Monika. Analýza vývoje sales promotion v České republice po roce 1989. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 11. 05. 2009

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 11. 5. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.