Jiří Doležal

Diplomová práce

Analysis of the ŠKODA brand perceptions on different markets

Analýza vnímání značky ŠKODA na rozdílných trzích
Anotace:
V poslední době roste význam značek ve všech průmyslových odvětvích. Spotřebitelé si vytvářejí vztahy k značkám, což připisuje velký význam procesu budování značky. Automobilový průmysl patří mezi nejkonkurenceschopnější průmyslová odvětví s vysokou loajalitou ke značce, která přisuzuje značce ještě větší význam. Tato práce se zaměřuje na automobilku ŠKODA a vnímání její značky mezi českým, německým …více
Abstract:
Lately, brands are becoming increasingly important across all industries. Consumers are forming relationships with brands attributing brand building process a great significance. Automotive industry belongs to the most competitive industries with high brand loyalty attributing the brand even greater importance. This study focuses on a carmaker ŠKODA and perception of its brand between Czech, German …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2021
  • Vedoucí: Radek Čajka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/84184