Bc. Martin Líska

Master's thesis

Analýza prostředků, technik a efektivnosti PR kampaně v konkrétním podniku

The analysis of instruments, techniques and effectivity of PR campaign in particular company
Abstract:
Cílem této diplomové práce s názvem: „Analýza prostředků, technik a efektivnosti PR kampaně v konkrétním podniku“ je, jak již z názvu vyplývá, analyzovat konkrétní vybranou kampaň v určitém podniku. Zároveň s tím popsat a analyzovat prostředky, techniky a efektivnost dané kampaně a na základě této analýzy navrhnout řešení pro zvýšení efektivnosti. Teoreticko – metodologická část práce charakterizuje …more
Abstract:
The goal of this thesis, which bears the name: „The analysis of instruments, techniques and effectivity of PR campaign in particular company“ is, as the name itself says, to analyze used instruments, techniques and to assess efectivness of specific PR campaign and based on the analysis, suggest improvements that would increase the effeciency of the particular campaign. Theoretical–metodological part …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 27. 6. 2011
  • Supervisor: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
  • Reader: JUDr. Petr Majerik

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní