Bc. Martin Líska

Diplomová práce

Analýza prostředků, technik a efektivnosti PR kampaně v konkrétním podniku

The analysis of instruments, techniques and effectivity of PR campaign in particular company
Anotace:
Cílem této diplomové práce s názvem: „Analýza prostředků, technik a efektivnosti PR kampaně v konkrétním podniku“ je, jak již z názvu vyplývá, analyzovat konkrétní vybranou kampaň v určitém podniku. Zároveň s tím popsat a analyzovat prostředky, techniky a efektivnost dané kampaně a na základě této analýzy navrhnout řešení pro zvýšení efektivnosti. Teoreticko – metodologická část práce charakterizuje …více
Abstract:
The goal of this thesis, which bears the name: „The analysis of instruments, techniques and effectivity of PR campaign in particular company“ is, as the name itself says, to analyze used instruments, techniques and to assess efectivness of specific PR campaign and based on the analysis, suggest improvements that would increase the effeciency of the particular campaign. Theoretical–metodological part …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 6. 2011
  • Vedoucí: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
  • Oponent: JUDr. Petr Majerik

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace