Využití Public Relations nástrojů současných klientů společnosti PRAM Consulting, s.r.o. – Ing. Petra Maksymovová
Ing. Petra Maksymovová
Diplomová práce
Využití Public Relations nástrojů současných klientů společnosti PRAM Consulting, s.r.o.
Using Public Relations Tools of Clients at PRAM Consulting, Ltd. Company
Anotace:
Diplomová práce ?Využití Public Relations nástrojů současných klientů společnosti PRAM Consulting, s.r.o.? si klade za cíl navrhnout doporučení vyplývající z dosavadní komunikace projektů, které tato společnost v rámci PR kampaní realizovala. Smyslem práce je systematicky utřídit základní pojmy z oblasti public relations a následně teoreticky nabyté poznatky aplikovat v praxi. V první části jsou definována …víceAbstract:
The thesis ?Using Public Relations Tools of Clients at PRAM Consulting, Ltd. Company? aims to propose recommendation from projects communication realized by the company in PR campaigns. Sense of the work is systematically organize basic concepts of Public Relations field. Theoretically obtained knowledge is applied in practice. Theoretical background is defined in the first part. PRAM Consulting, Ltd …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2013
Zveřejnit od: 3. 5. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2013
- Vedoucí: Ing. Iveta Honzáková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MAKSYMOVOVÁ, Petra. \textit{Využití Public Relations nástrojů současných klientů společnosti PRAM Consulting, s.r.o.}. Online. Diplomová práce. Liberec: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakulta. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/7yn1m7/.
Jak správně citovat práci
Maksymovová, Petra. Využití Public Relations nástrojů současných klientů společnosti PRAM Consulting, s.r.o.. Liberec, 2013. diplomová práce (Ing.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 3.5.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 3. 5. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Ekonomická fakultaVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Důležitost public relations ve fotbalovém klubu
Erik Krajdl -
Public Relations strategie ve společnosti Porsche Inter Auto CZ
Anna Gruberová -
Budování dobrého jména turistické destinace pomocí nástrojů Public Relations
Martina Ottová -
Public relations jako nástroj firem na budování pozitivního veřejného mínění
Hana Chmelíková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci organizace Microdis Electronics s.r.o.
Karolína Matějková -
Představenstvo akciové společnosti, jeho jednání a public relations
Daniel Černý -
Public relations ve zvolené firmě
Kristina Tasková -
Public Relations společnosti České dráhy, a.s.,
Martina Kalivodová