Bc. Petr Podařil

Bachelor's thesis

Produkt jako zdroj konkurenční výhody

Product as the source of a competitive advantage
Abstract:
Tématem bakalářské práce je pohled na produkt jako zdroj konkurenční výhody. Vybraným produktem jsou čerstvé těstoviny firmy Čerstvá pasta. Práce využívá teoretických poznatků v oblastech teorie produktu, segmentace, konkurenční výhody a marketingové komunikace. Cílem práce je formulace aktivit vedoucích ke zvýšení konkurenceschopnosti produktů firmy, zvýšení obchodního podílu firmy a upevnění pozice …more
Abstract:
The topic of the bachelor thesis is Viewing of a Product as a Source of a Competitive Advantage. The selected product for demonstration is fresh pasta produced by the company Čerstvá pasta. The bachelor thesis uses theoretical knowledge in the areas of product knowledge, segmentation, competitive advantage and marketing communication. The aim of the thesis is formulation of activities which lead to …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 5. 6. 2017
  • Supervisor: Ing. Miloslav Šašek
  • Reader: Ing. Pavel Klička

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní