Bc. Kristýna Nezvedová

Bachelor's thesis

Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy

Use of public relations in marketing communications firm
Abstract:
Tato práce je zaměřena na studii využívání public relations v cestovní kanceláři Enko. Teoretická část se zabývá odbornými definicemi, jako např. komunikace a komunikační proces, identita organizace, organizační proces, image organizace, prostředí public relations a další. Praktická část je věnována analýze firmy CK Enko. Cílem této práce je sestavení jednoduchého manuálu, pomocí kterého by firma pochopila …more
Abstract:
This work aims to study the use of public relations at a travel agency Enko. The theoretical part deals with professional definitions such as communication and the communication process, the identity of the organization, organizational process, image organization, environment, public relations and more. The practical part is devoted to analyzing the company Enko CK. The aim of this work is to build …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 9. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 3. 11. 2015
  • Supervisor: Ing. Pavel Klička
  • Reader: Ing. Miloslav Šašek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication