Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy – Bc. Kristýna Nezvedová
Bc. Kristýna Nezvedová
Bakalářská práce
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Use of public relations in marketing communications firm
Anotace:
Tato práce je zaměřena na studii využívání public relations v cestovní kanceláři Enko. Teoretická část se zabývá odbornými definicemi, jako např. komunikace a komunikační proces, identita organizace, organizační proces, image organizace, prostředí public relations a další. Praktická část je věnována analýze firmy CK Enko. Cílem této práce je sestavení jednoduchého manuálu, pomocí kterého by firma pochopila …víceAbstract:
This work aims to study the use of public relations at a travel agency Enko. The theoretical part deals with professional definitions such as communication and the communication process, the identity of the organization, organizational process, image organization, environment, public relations and more. The practical part is devoted to analyzing the company Enko CK. The aim of this work is to build …víceKlíčová slova
Cestovní kancelář identita organizace image organizace veřejné mínění komunikační management design organizace kultura organizace swot analýza spolupráce s médii veletrhy Travelagency Corporate identity Image Public relations Corporatecommunications Corporate design Corporateculture Swotanalysis Media press relations Events
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 9. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/xs6w5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 11. 2015
- Vedoucí: Ing. Pavel Klička
- Oponent: Ing. Miloslav Šašek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Public relations jako prostředek pro komunikaci s medii
Petr Ducháček -
Identita policejní organizace
Filip Špinar -
Identita policejní organizace
Jiří Dohnal -
Organizační identita a její vliv na resilienci organizace
Soňa Vídenská -
Organizovaná designérská soutěž jako prostředek procesu změny vizuální identity kulturní organizace
Kateřina Cagalová -
Magnitude of corporate communication with media
Yury Kositsyn -
Projekt zlepšení image a corporate identity firmy Dante media Česko s.r.o.
Anna Pospíšilová -
Magnitude of Corporate communication with media
Margarita Lapotko