Lucie Slottová

Bachelor's thesis

Marketingový mix IKEA Česká republika, s.r.o.

Marketing Mix of the IKEA Česká republika, s.r.o. Company
Abstract:
Cílem bakalářské práce je vymezení a analýza marketingového mixu společnosti IKEA Česká republika, s.r.o. a navržení vhodných změn v oblasti marketingu této společnosti. Teoretická část práce vychází z aktuálních odborných a vědeckých přístupů v oblasti marketingu a marketingu služeb. V praktické části bude provedena analýza jednotlivých prvků marketingového mixu a navrženy změny a vlastní doporučení …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2017

Thesis defence

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty

Vysoká škola polytechnická Jihlava

Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Travel/Tourism

Theses on a related topic

  • No theses on a related topic available.