Lucie Slottová

Bakalářská práce

Marketingový mix IKEA Česká republika, s.r.o.

Marketing Mix of the IKEA Česká republika, s.r.o. Company
Anotace:
Cílem bakalářské práce je vymezení a analýza marketingového mixu společnosti IKEA Česká republika, s.r.o. a navržení vhodných změn v oblasti marketingu této společnosti. Teoretická část práce vychází z aktuálních odborných a vědeckých přístupů v oblasti marketingu a marketingu služeb. V praktické části bude provedena analýza jednotlivých prvků marketingového mixu a navrženy změny a vlastní doporučení …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty

Vysoká škola polytechnická Jihlava

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Cestovní ruch

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.