Dalibor KOLÁŘ
Master's thesis
Noc kostelů jako event v cestovním ruchu
Night of Churches as event tourism
Abstract:
Cílem práce je analýza potenciálu akce Noc kostelů jako eventu v cestovním ruchu. Toto téma jsem zvolil z důvodu aktuálnosti. Eventy tvoří stále podstatnější a důležitější součást dnešního cestovního ruchu. Event bude posuzován z pohledu přímých tvůrců cestovního ruchu tj. cestovních kanceláří a agentur, zda mají či nemají Noc kostelů zařazenu do svého portfolia zájezdů. Prostřednictvím studia dostupných …moreAbstract:
The goal of this thesis is the analysis of The Night of Churches event's potential as a tourism event. I have chosen this subject due to its topicality. Events have been forming an increasingly more substantial and important part of today's tourism industry. The event will be looked at from the viewpoint of direct creators of the tourism industry, which are tour operators and travel agents, whether …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2015
Accessible from:: 30. 4. 2015
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Halina Kotíková, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
KOLÁŘ, Dalibor. Noc kostelů jako event v cestovním ruchu. Olomouc, 2015. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta tělesné kultury
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2015 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta tělesné kulturyPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Faculty of Physical CultureMaster programme / field:
Physical Education and Sports / Recreology
Theses on a related topic
-
Náboženská turistika a její možnosti na Moravě
Denisa Kašná -
Církevní turistika v České republice
Tereza LAKYOVÁ -
Sociální marketing v cestovním ruchu ve vybraném regionu
Vendula Hartvichová -
Internetový marketing a komunikace SK Draci Brno
Martin Kalábek -
Event marketing a jeho místo v rámci marketingových komunikací
Petr Venclíček -
Modelka jako produkt modelingové agentury a její event marketingový potenciál
Lucie Sovová -
Modelka jako produkt modelingové agentury a její event marketingový potenciál
Klára Sierra -
Expansion Strategy of the Event & Travel Agency Edison into the Czech Market
Diana Žanonyová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights