Mgr. Hana Šimonová

Bakalářská práce

Story-based syllabus in a secondary classroom

Story-based syllabus in a secondary classroom
Anotace:
Bakalářská práce s názvem „Story based syllabus in a secondary classroom,“ se zaměřuje na výzkum postojů učitelů českých základních škol vzhledem k výuce cizího jazyka. Cílem bylo zjistit, do jaké míry se při výuce cizího jazyka používají autentické materiály a navrhnout myšlenkovou mapu založenou na knize pro děti. Mapa může tvořit základ pro budoucí vytváření sylabů a konkrétních lesson planů založených …více
Abstract:
The bachelor thesis entitled ‘Story based syllabus in a secondary classroom, is focused on research of teachers’ attitudes towards teaching foreign language at Czech secondary schools. The aim is to find out to what degree authentic materials (stories) are used in foreign language education and suggest a mind map based on a book for young learners. The map is supposed to be a basis for further creation …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2013
  • Vedoucí: Mgr. Jana Chocholatá

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta

Masarykova univerzita

Pedagogická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Pedagogické asistentství občanské výchovy pro základní školy