Dan Urbásek

Bachelor's thesis

Marketingový plán

Marketing plan
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je sestavení marketingového plánu pro vybraný podnik. Skládá se z teoretické a praktické části. První část práce se zabývá marketingovým plánem, jeho strukturou a analýzami sloužícími k jeho tvorbě. Následně jsou teoretické poznatky aplikovány při tvorbě plánu. Pro účely plánu je stanovena situační analýza, SWOT analýza, stanoveny cíle a marketingová strategie. Zvolená strategie …more
Abstract:
Subject of this bachelor theses is to create a marketing plan for chosen company. This thesis contains theoretical and practical part. First part of the thesis tackles the basis of marketing plan, its structure and used analysis. Later the theoretical findings are applied during the creation of the plan. For the purpose of marketing plan, situational analysis, SWOT analysis, marketing goals and marketing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 18. 6. 2021
  • Supervisor: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.
  • Reader: Mgr. Simona Škarabelová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta